Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Inspektor - wieloosobowe stanowisko pracy ds. inwestycji w Wydziale Planowania, Gospodarki i Infrastruktury - pełny etat.

Symbol oferty
Inspektor w Wydziale Planowania, Gospodarki i Infrastruktury.
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Chełm Gminna 18 22-100 Pokrówka
Data ogłoszenia
2025-04-24
Termin składania dokumentów
2025-05-09
Wymagane wykształcenie

wykształcenie minimum: wyższe magisterskie - kierunek: budownictwo.

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. wykształcenie minimum: wyższe magisterskie - kierunek: budownictwo;
  2. wymagany staż pracy: minimum 5 lat pracy, w tym minimum 3 lata w jednostkach samorządu terytorialnego na stanowisku związanym z realizacją zadań w zakresie: inwestycji, budownictwa, sporządzania dokumentacji przetargowych oraz dokumentów koniecznych przy realizacji procesu inwestycyjnego;
  3. posiadanie obywatelstwa polskiego;
  4. pełna zdolność do czynności prawnych;
  5. korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  7. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. znajomość przepisów i ustaw: o samorządzie gminnym, prawo budowlane, prawo zamówień publicznych oraz znajomość: procedury administracyjnej (k.p.a), zagadnień dotyczących realizacji funduszy unijnych, ochrony danych osobowych i dostępu do informacji publicznej;
  9. biegła umiejętność obsługi komputera w zakresie: środowisko Windows Corel Draw, Quantum GIS,System Informacji Przestrzennej e-Mapa: Moduł iGeoPlan oraz iMPA, System Ewidencji Gruntów WebEwid, poczta elektroniczna, internet.
  10. dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole pracowniczym, łatwość nawiązywania kontaktów, niekonfliktowość, umiejętność pracy pod presją czasu;
  11. posiadanie prawa jazdy kat. B;
  12. umiejętność analitycznego, syntetycznego i twórczego myślenia;
  13. komunikatywność, rzetelność, kreatywność, kultura osobista, zaangażowanie, odporność na stres.
Zakres obowiązków

Stanowisko pracy ds. inwestycji realizuje w szczególności zadania:

  1. planowanie i prowadzenie zadań z zakresu budowy, remontów, utrzymania i ochrony dróg gminnych oraz zarządzania nimi;
  2. planowanie i prowadzenie zadań z zakresu budowy oświetlenia miejsc publicznych: ulic, placów i dróg znajdujących się na terenie gminy, dla których gmina jest zarządcą;
  3. przygotowywanie propozycji i wniosków w zakresie ww. inwestycji ;
  4. prowadzenie czynności przygotowawczych związanych z realizacją zamówień publicznych w zakresie powierzonych zadań;
  5. opracowywanie projektów uchwał rady i zarządzeń wójta w zakresie powierzonych zadań;
  6. opracowywanie sprawozdań i informacji w zakresie powierzonych zadań;
  7. opracowywanie odpowiedzi, w zakresie powierzonych zadań dotyczących: informacji publicznej, petycji, skarg, wniosków, interpelacji.
Wymagane dokumenty
  1. życiorys (CV);
  2. list motywacyjny;
  3. kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie;
  4. dokumentujące staż pracy, o którym mowa w dziale 2 pkt 2: kopie świadectw pracy lub zaświadczenia dokumentujące zatrudnienie;
    Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy. Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego;
  5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
  6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata, że nie był karany za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  9. klauzula informacyjna dla kandydata;
  10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
    Wzory ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna dla kandydata do pobrania na stronie internetowej ugchelm.bip.lubelskie.pl, (w lokalizacji: Ogłoszenia>>>Oferty pracy - stanowiska urzędnicze), w wersji papierowej w sekretariacie Urzędu Gminy Chełm.
Warunki pracy
  1. praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;
  2. praca w budynku Urzędu Gminy Chełm: ul. Gminna 18, 22-100 Pokrówka;
  3. praca w godzinach: 730-1530;
  4. praca samodzielna;
  5. praca w zespole;
  6. codzienny kontakt telefoniczny;
  7. wyjazdy służbowe.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W marcu 2025 r., miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Chełm, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Chełm lub pocztą na adres Urzędu Gminy Chełm: Pokrówka, ul. Gminna 18, 22-100 Pokrówka, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko pracy: inspektor ds. inwestycji w Urzędzie Gminy Chełm” w terminie do dnia 09 maja 2025 r. do godziny 1400. Decyduje data stempla pocztowego.

Uwagi
  1. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru. W pozostałych przypadkach umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy) lub czas nieokreślony. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.
  2. Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
  3. Przewiduje się wynagrodzenie zasadnicze w przedziale: od 5500 zł do 7500 zł brutto.
  4. CV, list motywacyjny, oświadczenia - o których mowa w dziale 7 pkt 5-8 i pkt 10, klauzula informacyjna dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, powinny być podpisane przez kandydata własnoręcznie. Kserokopie pozostałych dokumentów, kandydat sam potwierdza za zgodność z oryginałem opatrując je datą i własnoręcznym podpisem. Brak podpisu na ww. dokumentach będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych.
  5. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta i prawidłowo opisana koperta albo wpłyną do Urzędu Gminy Chełm po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Nie dopuszcza się przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
  6. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
  7. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.ugchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Chełm.
Załączniki
  • pdf 468 KB pobrano: 113 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Adam Haponiuk
    Dodano do BIP dnia 24-04-2025 08:26:35