Samodzielne stanowisko pracy do spraw zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Chełm.
Wwykształcenie minimum: wyższe magisterskie - kierunek: prawo;
- wymagany staż pracy – minimum 10 lat, w tym: minimum 4 letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego na stanowisku radcy prawnego lub na stanowisku związanym z realizacją zadań w zakresie zamówień publicznych;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- pełna zdolność do czynności prawnych;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- znajomość przepisów i ustaw: o samorządzie gminnym, prawa zamówień publicznych, o finansach publicznych oraz znajomość zagadnień dotyczących: funduszy unijnych, procedury administracyjnej (k.p.a), ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej.
- dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole pracowniczym, łatwość nawiązywania kontaktów, niekonfliktowość, umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność analitycznego, syntetycznego i twórczego myślenia;
- komunikatywność, rzetelność, kreatywność, kultura osobista, zaangażowanie, odporność na stres.
Samodzielne stanowisko pracy do spraw zamówień publicznych realizuje w szczególności zadania:
- koordynowanie i prowadzenie procesu zamówień publicznych w urzędzie, w tym tworzenia i przygotowywania dokumentacji przetargowej;
- koordynowanie czynności w wydziałach, samodzielnych stanowisk pracy związanych z realizacją zamówień publicznych w urzędzie;
- opracowanie rocznego planu zamówień urzędu i prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej zamówień publicznych;
- przekazywanie do publikacji ogłoszeń dotyczących zamówień publicznych;
- prowadzenie rejestru udzielonych zamówień publicznych oraz zbioru dokumentacji dotyczącej realizowanych zamówień publicznych;
- uczestnictwo w posiedzeniach komisji przetargowych;
- opracowywanie projektów uchwał rady i zarządzeń wójta w zakresie powierzonych zadań;
- opracowywanie sprawozdań i informacji w zakresie powierzonych zadań;
- opracowywanie odpowiedzi, w zakresie powierzonych zadań dotyczących: informacji publicznej, petycji, skarg, wniosków, interpelacji.
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie;
- dokumentujące staż pracy, o którym mowa w dziale 2 pkt 2: kopie świadectw pracy lub zaświadczenia dokumentujące zatrudnienie;
Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy. Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego; - oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że nie był karany za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- klauzula informacyjna dla kandydata;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Wzory ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna dla kandydata do pobrania na stronie internetowej ugchelm.bip.lubelskie.pl,
(w lokalizacji: Ogłoszenia>>>Oferty pracy - stanowiska urzędnicze), w wersji papierowej w sekretariacie Urzędu Gminy Chełm.
- praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;
- praca w budynku Urzędu Gminy Chełm: ul. Gminna 18, 22-100 Pokrówka;
- praca w godzinach: 730-1530;
- praca samodzielna;
- praca w zespole;
- codzienny kontakt telefoniczny;
- wyjazdy służbowe.
W marcu 2025 r., miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Chełm, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Chełm lub pocztą na adres Urzędu Gminy Chełm: Pokrówka, ul. Gminna 18, 22-100 Pokrówka, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko pracy: inspektor ds. zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Chełm” w terminie do dnia 09 maja 2025 r. do godziny 1400. Decyduje data stempla pocztowego.
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru. W pozostałych przypadkach umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy) lub czas nieokreślony. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.
- Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
- Przewiduje się wynagrodzenie zasadnicze w przedziale: od 5 500 zł do 7 500 zł brutto.
- CV, list motywacyjny, oświadczenia - o których mowa w dziale 7 pkt 5-8 i pkt 10, klauzula informacyjna dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, powinny być podpisane przez kandydata własnoręcznie. Kserokopie pozostałych dokumentów, kandydat sam potwierdza za zgodność z oryginałem opatrując je datą i własnoręcznym podpisem. Brak podpisu na ww. dokumentach będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych.
- Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta i prawidłowo opisana koperta albo wpłyną do Urzędu Gminy Chełm po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Nie dopuszcza się przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.ugchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Chełm.
Dodano do BIP dnia 24-04-2025 08:36:09